fredag 3. februar 2012

Today I stay and pick a side

Liselotte har startet på et nytt prosjekt. Som utdannet interiørkonsulent kan man vel ikke forvente at leiligheten hennes skal se likedan ut år etter år. Men å starte et prosjekt hvor hun skal selge alle møblene sine, for så å kjøpe inn alt på nytt, og da KUN brukt fra steder som finn.no, Fretex, andre bruktbutikker og venner og familie, er vel strengt talt ikke nødvendig... Men hvorfor skal alt være så himla nødvendig da? Jeg synes dette er dritkult, og klarte ikke la vær å bli inspirert selv. 



Utpå kveldingen i går ringte jeg henne og spurte etter hennes ekspertise. I morges trådte hun opp hjemme hos meg, og vi har brukt hele dagen på å ommøblere, vaske og fornye leiligheten vår. Vi greide på hengende håret å bli ferdig til en intetanende Eivind var ferdig på jobb. Så nå sitter jeg her, i en ny og ren leilighet, med stearinlysene tent rundt meg, og venter på kjæresten! 


Her er resultatet 


Nå blir det pizza!


T x

1 kommentar:

  1. Det e en ære å få lov t å interiørkonsultere hos deg ;) Og så koooooseli vi hadde d :D

    SvarSlett