mandag 4. juni 2012

No more dragons left to slay

One down, one to go. Første eksamen er unnagjort og helgen har vært brukt på alt annet enn skolearbeid. Med en kostymebursdagsfest (hvor jeg endte opp som bie) og en fjelltur med kjæresten og Arni, gikk helgen så alt for fort. Nå er det mandag og bøkene kaller meg ubønnhørlig tilbake til virkeligheten. Om 10 dager er alt overstådt og jeg kan endelig ta sommerferie. (Fra skolearbeid, that is.) Lykke.

Etter å ha tilbrakt dagen i Statsrettsboka på verandaen med sola på full guffe skal jeg ta med meg akebrett og miniski og komme meg opp til en sneflekk. Lenge leve Nord Norge <3

I morgen er det Dreamcatcher med Antonio Lulic, Oh!, Eivind Høstmark Borge og MoiSt! Oh yes! That's right! See ya there!

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar