lørdag 12. mars 2011

Come out and play


Familiedag samans med min lille familie. Tidlig opp med Evelyn for kos og byggjing av togbane. Etter det har det gått slag i slag. Deilig å ha ein fridag som man kan bruke til å bere vere samans med dei man delar hus med. Det er ikkje for ofte at det hender.



Nu sitt eg på sofan og ørtar etter å ha innteke eit stort måltid taco. Tv'n står på i bakgrunnen mens eg ventar på å få sjå sendinga frå Finnmarksløpet på Nrk1 om ein liten halvtime. Kjenner at eg gler meg. Det er rart å ikkje skulle stå på startstreken og heie deltakerane avgarde både når dem startar frå  City og restarten i Sorrisniva. Saknar det faktisk, og satsar på at eg kan vere der neste år. Sidan eg ikkje kan vise dykk nokon bildar frå årets start, legg eg ut eit par bildar frå fjorårets fantastiske hundeglam! Kan nesten høyre dem her eg sitt og mimrar <3
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar