torsdag 10. mars 2011

There goes my hero, watch him as he goes

Vårinfluensa : Check

Med lommetørklær og nesespray klar sitt eg godt inntulla i ei dyne på sofa til Liselotte og ventar på at kaka skal bli ferdig. Litt for tett i nesen til å kjenne hverken lukt eller smak, men det er aldri galt med kake sjølv om. Det e godt å bli tatt vare på nor man er sjuk. Oppe på loftet leikar Gabriel og Evelyn så fint i lag, og gidder ikkje bruke tida si på dei vaksne her nede. På Gabriel sitt rom er det ikkje adgang for vaksne. Vi har blitt enige om at Gabriel treng seg noko andre leikar enn bere bilar, dinosaurar og lego, men han likte ikkje forslaget mitt om at han bere skulle få barbiedukkar i bursdagsgave.

I juli blir det forhåpentleg ein familieferie til London. Sitt samans med Liselotte og Siri og ser på alle dei artige tinga man kan gjere med ungane der borte. Det fins så masse kult! Kjenner eg blir litt engasjert sjølv ;) Håper. Håper. Håper.

Kan ikkje avslutte dagens blogg utan å ha ynskja den beste Pappan Mine i heile verda tillykke med dagen i dag. Eg er utrulig glad i deg, og gledar meg til å kome til hytta å ete kaka samans med deg til helga!! <3

Og ein liten plug: Dreamcatcher skal prøve å få inn pengar til å finansiere ein UK-turne for 4 lovande lokale artistar/band. I den forbinding har vi starta ein pledgemusic kampanje kor du kan kjøpe med deg ein heil del randome ting! Sjekk det ut på linka nedafor!! :D

Pledgemusic Dreamcatcher

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar