tirsdag 29. mars 2011

Today I tried to make my bed

Dagen i dag har vært helt fantastisk. Det er få plasser i verden som er vakrere enn Tromsø når det er sol og deilig vær. Med skiene i bilen, solbrillene på nesen og kvikk lunsjen i sekken satte vi kursen mot Charlottenlund. Ble en kjempekoselig tur i skibakken for både liten og stor. Nå er man slitne og klare for en rolig kveld og tidlig natt. I morgen blir det jobbedag og konsert på Bastard Bar :D

Supertalentene Magne Neby Olsen, June Egerton og Peter Estdahl skal gjøre konsert til inntekt for sin Englandsturne i mai. Det kommer til å bli topp stemning, hvor man kan vinne mange kule ting! Bl.a festivalpass til Tromsø Sound City festival :D :D :D Whoop whoop!! Håper det kommer masse folk :D

Dersom noen lurte anbefaler jeg ikke å få utført Artrocentese uten narkose. "Skylling" av et defekt kjeveledd er noe av det mest smertefulle jeg noen gang har måttet gjennomgå. Og det gjorde ekstra vondt når jeg måtte ut med en tusing for torturen :P Særlig når det ikke var en suksessfull behandling. Har, etter siste MR, fått diagnosen Fibrøs Ankerlose i venstre kjeveledd og trenger ny opperasjon. Legene er optimistiske og tror jeg kommer til å få en smertefri hverdag etter dette. Jeg kan vel ikke gjøre stort annet enn å håpe de har rett.

Nå skal jeg sette meg i armkroken til kjæresten og se på Dansken og Fingeren. Livet er egentlig generelt fantastisk!! Og, Jens Stoltenberg og Grete Faremo; skjerp dere, vi er i krig!! ;P Noe jeg forresten støtter fullt ut! Det er viktig at Norge også deltar i en FN konvensjon, og det er vel ingen hemmelighet at Gaddafi har begått ekstreme overgrep mot folket sitt! GO FN ;D


T xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar