onsdag 11. januar 2012

You've got a story to tell -don't you?


I dag var første skoledag etter en lang juleferie. Det er deilig å være i virke igjen, og jeg kan med et kjempeglis om munnen fortelle at Statsforfatningsrett rager høyt på favorittfag listen min. Gjennom hele forelesningen satt jeg med et fårete glis og sugde til meg all informasjon som en svamp. Boken "Statsforfatningen i Norge" er en velskrevet historiebok med en god dose samfunnsfag. Jeg elsker det og har i dag lett levd opp til mitt rykte som supernerd!

Videre er treningen til mitt siste innfall godt i gang. Etter at min idé om å legge ut på nordpolekspedisjon, rått og brutalt ble skutt ned fra min bedre halvdel, hvorpå alle rundt meg plutselig tok hans parti, har jeg satt meg som mål å løpe halvmarathon til sommeren. 21 km med løping under midnattsola. Jeg gleder meg stort!

Har i den anledning gått til innkjøp av splitter nye løpesko fra Adidas. Av og til er det en sann blessing å være liten, og med 50% på barnesko ble det en billigere affærer enn først antatt. Og når det omtrent ikke kunne blitt bedre, klinket kjæresten til med en iPod nano i julegave til meg. Etter Mica og kjæresten selv er denne filledingsen verdens beste løpekamerat!! Godt skodd, med herlig musikk på ørene, god driv i løypa og med humøret på topp gjorde jeg en kjempetid i dag. Dette har jeg tro på! Så lenge jeg klarer å holde meg frisk og rask skal dette bli kanonbra! Whoop whoop!


Livet er herlig!!

T x

1 kommentar:

  1. Elsker positiviteten din! Synes også det er godt å være i gang, selv om lesingen kunne vært tatt til et høyere nivå.. Satser på at jeg kommer inn i rutinen igjen snart ;) Synes også boken er fantastisk. Ikke stor fan av bokens kapittel 12 da - om økonomiske grenselinjer, kontinentalsokkel og slikt "tull" ;)Gleder meg som en unge til avtaleretten!
    Sprek du er. Når jeg er helt over sykdommen får jeg prøve å komme meg i gang på Kraft igjen!

    SvarSlett