søndag 1. januar 2012

Starry, starry night

Da var det nye året begynt. 2011 står tilbake som et år spekket med opplevelser, inntrykk, erfaringer og gode minner. Alt i alt har det vært et flott og lærerikt år, og jeg har vært så heldig å få vært omringet av og opplevd fantastisk mye sammen med mennesker jeg elsker og setter enormt stor pris på. Jeg kjenner på meg at 2012 kommer til å bli enda bedre enn det foregående året, og jeg gleder meg til å ta fatt på det!

Jula 2011 ble delt opp og feiret sammen med både svigerfamilien og min egen familie. Det er uten tvil den nydeligste julaften jeg kan huske å ha opplevd, og det er sjelden jeg har blitt overhvelmet av en intens lykke og kjærlighet som jeg gjorde nettopp da. Man burde bli flinkere til å stoppe opp, se seg rundt og tenke på hva man har og hvor utrolig heldig man egentlig er.

Det er vel ingen tvil om at jula var en massiv suksess, og jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å gå inn i det nye året på heller. Jeg, Eivind, Mica og Toya tok sekken på ryggen og trasket opp på Fløya for å få med oss fyrverkeri og nyttårstemning i friluft. Det var fantastisk. Jeg elsker den lille familien min <3

Jeg vil ønske alle de fantastiske menneskene som har vært en del av livet mitt i 2011, og som jeg er så heldig å ha med meg inn i 2012, et riktig nydelig nytt år! Gleder meg til å legge ut på nye eventyr sammen med dere!



2011 stands back as a year full of adventures, experiences, impressions, and good memories. All in all it's been a magnificent and educational year, and I feel very lucky for having been surrounded by people I love and cherish. I know that 2012 is going to be even better than the previous year, and I can't wait to get started!


Christmas 2011 was devided so I got to spend it both with my family in law and my own family. It is, without a doubt, the best christmas eve I've ever experienced, and there are few times I feel as overwhelmed with happiness and love as I did that day. We should be better at taking a break from our hectic lives, look around us and notice what er have and about how amazingly lucky we really are. 


There is no doubt christmas was a massive success, and I can't imagine a better way to enter the new year either. Me, Eivind, Mica and Toya packed our hiking gear and walked up on the mountain "Fløya" to enjoy the fireworks and the magical new years spirit in open air. It was amazing. I love my little family <3


I would like to take the opportunity to wish all the fantastic people who's been a part of my life in 2011, and whom I am so lucky to take with me as friends and family into 2012, a fantabulous new year! I can't wait to be up to even more mischief with you all in the following year!





Hurtigruta

The trails leading us up the mountain

The trails taking us back down 

The Tromsø Island. View from Føya New Years Eve


T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar