fredag 13. april 2012

Destiny is calling

16. april legger min herlige venn Jim Robert Thorbjørnsen og to av hans kompiser ut på Grønlandsekspedisjon. Siden september 2011 har disse gutta planlagt turen på 600km fra vest til øst over Grønlandsisen. 

Foto: Wikipedia



De starter i Kangerlussuaq


Foto: WOGAC



og skal ende eventyret i Isotorq


Foto: Panoramio



Trekkende på pulker med tilsammen 210 kg utstyr planlegger de å bruke 3 uker og 4 dager på turen. De har lovet meg å oppdater jevnlig på deres HJEMMESIDE og på FACEBOOK-siden deres. Jeg kjenner at jeg gleder meg noe enormt på disse guttas vegne. Jeg kommer til å følge dem hele veien fra skolebenken, og håper at du også gjør det! Alle som kjenner meg vet at å gå denne turen også er en av mine store drømmer, noe som gjør det hele litt ekstra stas!

Jeg ønsker dem lykke til på eventyret, og gleder meg til å høre fra dem!


Jim 
Foto: http://nordnorsk-friluftsliv.no/

Tx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar