tirsdag 30. april 2013

She was educated but could not count to ten

Eksamen. Et av verdens mest skremmende ord. Iallefall skremmer det vannet av meg, gir meg søvnløse netter og garantert flere grå hår i toppen. Om to og en halv uke skal første eksamen avholdes, og jeg har allerede hatt ett nervesammenbrudd. Tanker som "pensumet er alt for stort", "jeg kan ingenting", "det er ikke nok tid" og ikke minst "wæææææææææææææææ", går på repeat i hodet mitt for tiden. Jeg har nå fått laget meg et system for hvordan jeg skal få dekket mest mulig pensum på kortest mulig tid og har god tro på det! Både i dag og i går har jeg hatt kollokvie med noen supre jenter som har gitt meg tilbake troen på at jeg skal klare å komme meg gjennom dette. Smil! Heldigvis har vi flere dager vi skal møtes, så dette må vel gå greit.


Den neste måneden skal jeg altså tilbringe i bøkene mine. Søndagen som allerede har gått ble ikke brukt på tur, men til å lese og lage tankekart. Det er ikke veldig kult, men må man så må man. Jeg gleder meg til å få tilbake livet og friheten så snart mai er over! Hipp hurra!

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar