mandag 6. mai 2013

You're such a big star to me

I frykt for at jeg allerede nå har snakket alt for mye om eksamen, eksamensnerver og skole generelt, skal denne bloggen handle om noe helt annet som opptar ganske mye av min tid akkurat nå. Hundeutstilling. Det er ikke sikkert det er særlig mer interessant enn min eksamenslesing, men det er nå det som surrer i hodet mitt.

Til helgen skal jeg og Trine-Lise ta med oss Arni, Amanda og Genzo og legge i vei mot Hammerfest og utstillingen arrangert av Hammerfest og Omegn Hundeklubb og Vest Finnmark Fulgehundklubb. Vi spenner campingvogna fast og legger ut på en real jentetur. Med utstilling både lørdag og søndag (og forhåpentligvis så godt vær som værmeldingen sier i dag) er jeg overbevist om at dette blir en knall helg! Jeg gleder meg stort!


Arni poserer med sløyfa si etter en solid 2.plass i valpeshowet. 
Det var før han spiste den opp...

Jeg og Arni i ringen på NKKs utstilling i Tromsø september 2011.


Nå har Arni nettopp gjennomgått sin første store nerdrøyting og er nesten uten pels. Han har også vært plaget med magen i en periode, så jeg føler at han er litt i tynneste laget om dagen. Det kan derfor bli spennende å se hvilket utfall utstillingen får, og jeg kjenner meg ikke sikker på at vi kommer til å ta hjem så alt for gode plasseringer, selv om han er verdens nydeligste hund! ;) Morsomt blir det likevell, og med Trine-Lise som mentor blir det nok svært lærerrikt!

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar