søndag 17. april 2011

Down the wrong side of the river

Da var det søndag og den første noensinne Tromsø Sound City er gjennomført! To hektiske dager med masse fantastisk musikk, fantastiske mennesker og god stemning går inn i historiebøkene som en knallsuskess og starten på noe helt nytt i musikkbyen Tromsø! Det har vært en herlig blanding av lokale og internasjonale artister, bransjefolk, frivillige, organisatører og festglade musikkelskere! Tror vi alle er enige om at dette må gjentas til neste år!! Takk til Sean som initiativtaker og til alle som har vært med i prosessen! Det har vært en ære og en glede å jobbe sammen med dere!! -På ånkli!! ;)

Men så var altså søndagen her. Og den har vært helt fatntastisk! Jeg og Johannes har laget hjemmelaget sushi av salmalaks og scampi med en nydelig vin til. Jeg har, som vi sier på Senja, "moillkosa" meg!! Og kjenner på sommerfuglene i magen når jeg tenker på hvor heldig jeg egentlig er. Med verdens nydeligste kjæreste og et helt suverent liv. Når søndagen, fridagen, er over og hverdagen innhenter oss starter eksamensinnspurten for fult. 2.mai er første eksamen, og det gjenstår mye repetisjon og jobbing før jeg er klar for å stå ansikt til ansikt med en sensor! There is no rest for the wicked, og heller ingen påskeferie! Men det er greit, for når rottereset er over 1.juni skal det feires! Vet enda ikke hvordan, men vet at det ikke skal spares på kruttet!!

Ønsker meg forresten iPad. Ooog Nintendo DS! Dersom noen lurte..

Helgens låt: Peter Estdahl - We Can Be The Ones
Helgens dårlige gjerning: Tamburinstjeling
Helgens gode gjerning: TromsøbSound City
Helgens overraskelse: Espen Jakobsens stemme
Helgens mat: Sushi


T x

1 kommentar:

  1. Heifine <3 Savne deg, høres ut som at du har hadd det superbra mens æ har vært borte! Og når du har det bra, blir æ så glaa! <3 Fortsett å kose deg som best du kan før eksamenan, det fortjene du virkelig (: Glapådu <3

    SvarSlett