tirsdag 19. april 2011

The Ugly Truth

Etter to lange dager på sykehuset (joda, jeg vet at to dager ikke er lenge, men ingen timer er så lange som de man tilbringer på sykehus) er jeg endelig hjemme i sofaen. Dagens utredninger på sykehuset bar frukter. Etter en heller motbydelig undersøkelse kalt gastroskopi ("svelge slangen") kunne legene ikke bare fortelle meg, men også vise meg bilder av at hele øvre del av spiserøret var massivt betent. Ladies and gentlemen, det var ikke et vakkert syn, det kan jeg love dere uten å gå vidrere i detaljer! Selv om dette kanskje ikke høres ut som en veldig god nyhet, er jeg utrolig glad for at de klarte å finne ut hva som var galt, og at det var noe som er relativt enkelt å kurere. Antibiotika i flytende form, to ganger dagen i tre uker, så skal dere se at jeg er frisk som en fisk! x)


Skulle ønske jeg hadde en slik sofa <3 (bursdagsgaveønske)


Etter å ha passet på at jeg kom meg safe and sound hjem til leiligheten ble Liselotte, Katherine Heigl og Gerard Butler med inn. Her har vi koset oss med laksetapas (noe som resulterte i ganske ekle smertebølger for min del, men jeg fikk iallefall litt mat i magen), rødmende kinn fra en ganske så flau film og godt selskap! 

Nå skal vi sikre oss Jamie Lawsons performance på The Bedford! Anbefaler alle å sjekke deres live webcast HER




Nok en gang takk til alle som har ønsket meg god bedring og som tenker på meg når jeg er syk! Det betyr mye, og dere er alle fantastiske! <3

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar