torsdag 3. november 2011

The actor hasn't learned the lines you'd like to hear

Det må vel kunne sies at det er på høy tid å tørke støv av min kjære blogg. Dere har kanskje hørt unnskyldningen før... Det har skjedd så mye i det siste. Jeg har hverken hatt tid eller hode til å blogge noe fornuftig og alt det der... Slik er det altså blitt. Bloggingen har ikke fått den høyeste prioriteringen, og om jeg skal være ærlig, vil den nok neppe få det i fremtiden heller.

Likevel sitter jeg her og trykker på knappene, med det formålet å formulere noe ikke så halvgærnt som jeg føler må formidles til omverdnen.

Det er ingen tvil om at sommeren er langt forbi og sterainlysene setter stemningen i vårt nye hjem. Sofa er på plass og hjemmet begynner virkelig å ta form. Vi har fått et tillegg til vår lille familie her i Hansmarkveien og jeg kunne ikke vært lykkeligere. Min kjæreste Mica er flyttet inn hos oss og det går bare strålende.

Jeg og Maria mine kjørte til Senja på mandag, ens ærend for å hente Mica hjem til byen. Meningen var at vi skulle kjøre tur/retur og være hjemme til en vettug tid mandags kveld. Slik ble det ikke. Da vi var kommet oss frem begynte Mamman mine, utspekulert som hun er, å vise oss alt det nye hun hadde laget i sitt lille scrappehjørne. Det tok ikke lang tid før både jeg og Maria var solgt. For å feire at semesteroppgaven i Ex.Phil. var levert tilbrakte vi halve natten sammen med Mamman mine og Gudmor Ann-Grethe, hjemme i mammas varme scrappehimmel. Det er lenge siden jeg har kost meg slik, og selv om natten ble kort var det så verdt det.

Nå ligger Mamma sitt lille hjerte på sin egen sofa og sover, mens kjærestehjertet ligger på sofaen ved siden av meg og "slapper av". Jeg elsker min lille familie og vårt varme hjem. <3

HAPPINESS IS

...HEARING DOGPAWS LURKING
ACROSS THE FLOOR... 

...SHARING A LOLLY WITH 
YOUR BEST FRIEND...

...THE SOUND OF YOUR
MAN SLEEPING...


Crackeled beauty. En rose jeg fikk fra den herligste Torje på FN-dagen <3



Owl fever <3


I guess it's about time I wipe some dust of this old blog. With all the stuff going on I am afraid to say that my blogging haven't had the highest priority. And to be honest, I don't think it will in the future either. Well here I am. And I'll be rambling on about some of the stuff happening that I think the world should k now.

There is no doubt that the summer is long gone. Candles are setting the mood in our new home. We've got the new sofa in place, and the flat is really coming along together nicely. We've got an addition to our little family, and I couldn't have been happier. My beloved Mica has moved in with us and she's settled in very quickly.

Me and my Maria drove back home to Senja three days ago to take Mica home to Tromsø. We were supposed to go back and forth, and be home in recent hours on Monday. That didn't happend. When we arrived at my Mum's house she, ---, started showing us all the fancy stuff she'd made in her little scrapping-corner. It didn't take long before we were both sold, and the night was spent with my Mum and my Godmother in our own little scapping-heaven. <3

Now Mommy's little heart is sleeping on her own little dog-couch, whilst my beautiful boyfriend is laying next to me "resting". I love my little family and our warm and loving home. <3

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar