torsdag 17. november 2011

Now I'm a fat house cat

Onsdagen var helt fabelaktig. Ettermiddagen og kvelden var iallefall det. Jeg hentet Siri på skolen og etter å ha rallykjørt Gabriel til Pappan mine, satte vi kursen mot kinoen og Twiday. Oh -yes, si hva du vil, men vi hadde det helt fantastisk. <3 Det er lenge siden jeg har ledd og grått så mye om hverandre. Film nr.1 startet klokken 16:30, og 02:15 gikk vi ut derifra. Firkanta i øynene, sliten, men fornøyde og med et blodsukker så høyt opp i taket som man bare kan ha etter å ha inntatt kinogodt gjennom fire filmer i strekk.

Happy camper


Det er vel ingen hemmelighet at Breaking Dawn Part 1 er blitt slaktet av filmkritikerne, og objektivt sett kan jeg skjønne det. Jeg innrømmer gjerne at filmen ikke står så veldig bra på egenhand. Du må utvilsomt ha lest bøkene (gjerne mer enn 1 gang) for at det skulle gi noen som helst mening. Likevel føler jeg at det var en utrolig bra gjengivelse av boken, og jeg aner ikke hvordan de kunne ha laget den bedre. Jeg er fornøyd og jeg kommer til å se den både en og to ganger til. Når neste del kommer er vi nok klar for ny Twiday :D

HAPPINESS IS

...WATCHING YOUR FAVOURITE
MOVIES WITH YOUR BEAUTIFUL
SISTER WHEN YOU'RE 
EQUALLY MENTAL...

...WEARING KNITWEAR...

...WATCHING THE SNOW FALL...


Wednesday was fantabulous. Well, the afternoon and evening was. After picking up Siri and delivering Gabriel at my dads house, we headed down to the cinema for Twiday. Oh -yes, say whatever you like, but we had a fantastic time! <3 It's been ages since I've laughed and cried so hard at the same time. 

We entered the cinemas at 4.30pm and left at 2.15am with square eyes, tired and with the level og sugar in your system you only get when consuming moviesnacks through 4 movies on a row...

It's no secret Breaking Dawn Part 1 got slaughtered by the critiques, and that I can understand. This is that kind of movie where you've had to have read the book (preferably more than once) to be able to fully appreciate. Still I felt it served the book justice, and I honestly can't say how they could do it any better than that and still be loyal to Stephanie Meyer. I'm pleased with it, and I guarantee you I will see it again both once and twice. When part 2 is ready for the cinemas, we'll be up for another Twiday for sure! 

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar