fredag 26. august 2011

Gravity -stay the hell away from me

Da var det vel på høy tid med et nytt blogginnlegg.

Jeg er, som tidligere blogget, blitt juss-student, og jeg elsker det! Har vært så heldig å få bli kjent med en hel gjeng fantastiske mennesker, som jeg virkelig ser fram til å tilbringe de neste 5 årene med! Tross advarsler om både tungt og til tider kjedelig pensum, synes jeg alt virker kjempeinteressant, og som de fleste som kjenner meg vet, er jeg lykkelig så lenge jeg får lære noe :) Om der er juridisk metode, rettskilder eller filosofi; I luv it :D

Dreamcatcher er startet opp igjen, og det med en braksuksess!! Anders Rasmussen åpnet, fulgt av nydelige Dagny og så Tone Benedict, før Olgas Amazon skrudde tempoet opp og lot Rubylux forføre publikumet inn i natten. Det ble en fantastisk 1-års dag for lille babyen min, og jeg kunne ikke forestilt meg en bedre åpning av en ny, herlig sesong med Dreamcatcher <3

Leilighetsjakten har tatt et lite steg fremover, og iløpet av kun kort tid flytter jeg inn i en ny midlertidig leilighet som har en standard så langt fra hybelen jeg bor i nå, at de nesten ikke kan sammenlignes! Det blir så bra! :D Jeg skal bo sammen med to andre som jeg enda ikke har møtt, men jeg kjenner på meg at det kommer til å bli bra :)

Mandag er dagen jeg ikke gleder meg til like mye til. Nok en gang skal jeg opereres i kjeven og det er aldri kult. Gruer meg ikke til selve operasjonen, da jeg legger min lit til kompetente leger og alt det der, men det er uken etter som gjør at det knyter seg litt i magen bare ved tanken. Kjenner at jeg gjerne skulle vært foruten smerten, men må man så må man.

Jeg er sliten men glad. Lykkelig og forvirret. Inspirert, men klarer ikke helt å fange alle ildfluene som surrer rundt ørene mine. Jeg er alt på en gang. Høye hæler og joggesko. Jeg er forelsket. Jeg er lykkelig. It's what you need. It's in the air you breathe. It's what you need. It's what you want it to be.



T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar