torsdag 4. august 2011

I don't know why you just won't come around to the dark side

Min hemmelige beundrer slår til igjen.

Her en vakker dag for ikke lenge siden fant jeg fire handplukkede blomster utenfor døren til hybelen min. Desverre uten tegn til avsenderen, og jeg fikk defor aldri sagt takk. Hvem gjør slikt? Hvem plukker blomster og legger den utenfor døren til en intetanende person? Ikke vet jeg, men det kan bare bety en ting; det er fortsatt håp her i verden! x)

Denne "mystiske beundreren" fornekter seg ikke. I dag da jeg, igjen alt for seint, skulle vaske klær og gikk til husets felles vaskerom, hang det en pose på døren min. Da jeg åpnet den var det en diger eske med Freia Eventyrsjokolade inni. Med skriften "søt sjokolade til en søt jente" skrevet i det ene hjørnet. Utrolig søtt, og det er vel ingen hemmelighet at veien til mitt hjerte går gjennom sjokolade (eller sushi)! Synd jeg allerede har gitt bort sjokoladehjertet til "han der Hot Stuff" bortpå Hansmarka.


Hvem er så denne søtingen? Eivind påstår han ikke har noe med det å gjøre. Ina nekter at det er henne. Og Kim er det vistnok ikke. Eller Erik. Det får bli et mysterium og inntil videre jeg koser jeg meg med sjokolade en sen torsdagskveld og anbefaler alle å sjekke ut Rubylux som skal spille på Dreamcatchers 1-års dag 23.august.


T x

2 kommentarer:

  1. Det no hvertfall ikke mæ ;)
    Men du fortjene det!

    SvarSlett
  2. Åwh, så søt du e, Cathrine! Eg skulle ønske det va du <3

    SvarSlett