torsdag 30. juni 2011

Breathe out so I can breathe you in

Lovde meg selv at jeg skulle blogge i dag. Og løfter må man jo holde. Har vært i Skatvika over helgen og det er jo omtrent synnonymt med ingen nettforbindelse. Routern til mamma er litt for dinosaur til å komme overens med mine kjære apple-produkter, og det gjør bloggingen litt mer komplisert.

Helgen har vært fantastisk. Det er lenge siden jeg har vært i Skatvika, og ikke minst så lenge. (Ja, 4 dager er lenge fri) Vet ikke hvor jeg skal begynne med å summere opp hva som har hendt siden sist. Jeg flekket jo ut en st.hans og fisketuroppdatering fra en lånt PC (grøsser) så helt på begynnelsen trenger jeg ikke starte. Tenker jeg gjør som sist. Lar bildene snakke for seg. Bildene er tatt av Liselotte og meg og ingen er redigerte. Enjoy.

Baywatch

Ja, Peter! Se OPP for trucken!

Hjertet og supertante. Elsk

T x



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar