mandag 20. juni 2011

Pour a little salt we were never here

Lykke. Lykke. Lykke. Alle som kjenner meg vet at jeg er glad i gamle ting og elsker alt som har sjel. Nå som jeg har flyttet på ny hybel og mangler en del ting er det helt naturlig for meg å ta turen innom Fretex. Jeg blir utrolig glad når jeg ser hvor mange mennesker som faktisk handler der. Ikke bare fordi ting er rimeligere, men fordi man setter pris på ting som ikke er flunkende nye og som har sjel. Men det er en helt annen historie. I dag skulle altså jeg, Liselotte og Gabriel til byen for å lete etter noen skatter til hybelen. Etter å ha sveipa underetasjen på Fretex uten videre hell gikk vi opp den lille trappen. Der sto det. Og ropte på meg. Tydelig brukt, men helt perfekt. Det var kjærlighet ved første blikk og jeg var ikke et øyeblikk i tvil om at herligheten skulle bli med meg hjem. Jeg har kjøpt meg mitt aller første orgel. Det er riktignok elektrisk, men det gjør saken litt enkelre når det i morgen skal bæres opp alle trappene og inn på hybelen hvor det skal bo sammen med meg og Martin! Nå har jeg ikke penger til mat resten av måneden, men jeg har et orgel og gjett om jeg er lykkelig! :D

Foto: Liselotte H.Hansen

Mitt picture of the day blir et bilde av meg og det nye Kawai-orglet mitt. Jeg gleder meg veldig til å hente det i morgen. Nå gjelder det bare å lære seg å spille! Stakkars naboene mine som må holde ut med meg og orglet mitt. Dette kommer til å bli helt fantastisk! :D I can feeeeel it! 

Nå begynner hybelen min å ta form og jeg er ved litt bedre mot enn tidligere. Det gjorde seg med litt maling og mine egne ting og tang. Har tatt bilder underveis i prosessen, og skal laste dem opp på bloggen når jeg får lesekroken min i orden ;) Dersom du har en god, gammel, retrolooking godstol du vil bli kvitt -hyl ut! :) 

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar