fredag 3. juni 2011

Watch the ocean creep back up the shore

Nå har roen endelig senket seg i Ørneveien. Rompa er godt plantet i sofaen og føttene har sneket seg opp på bordkanten. Det er deilig etter en 11 timers lang arbeidsdag! Det er enda ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk er ferdig med alle eksamenene og jeg må ta meg i å ha dårlig samvittighet for at jeg jobber istede for å lese. Men nå er det altså skolefri! Selv om det ikke betyr ferie er det veldig godt!

En kul kis fra England, Aaron Carey, har nettop gitt ut sitt debut-album! Jeg så han live for en tid tilbake og holdt på å le meg skakk! En født entertainer som virkelig vet hvordan han skal holde publikums interesse og lage show selv på en liten scene! Anbefaler alle å laste ned albumet på itunes (det heter forresten Through The Grace of Friends and Melodies) og koser seg med det i sommer!

Foto hentet fra hans Promopics album på Facebook

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar