søndag 5. juni 2011

I must tell you my one secret

Noen dager er både lange og korte på en gang. I dag har vært en slik dag. Startet å skrive en ny sang i dag, men er ikke helt sikker på om den noen gang blir gjort ferdig. Av og til bobler enkelte følelser i meg og jeg bare må skrive dem ned og sette melodi til dem. Når denne følelsen falmer eller forsvinner helt, klarer jeg heller ikke jobbe mer med sangen. Dersom jeg ikke klarte å gjøre den ferdig når jeg satte meg ned å kjente på følelsene og skrev dem ned, er det heller sjelden sangen blir gjort ferdig. Det er uansett en fin måte å bearbeide, ta og kjenne på følelser på :)

Carrie Haber kom til Tromsø i dag. Hun skal spille på Dreamcatcher på tirsdag, og jeg gleder meg. Ikke bare er hun en fantastisk artist (faktisk en av de dyktigste kvinnelige vokalistene jeg vet om) men hun er et vakkert menneske. Jeg anser meg som heldig som kan kalle henne en god venninne, og setter pris på å endelig få vise henne vakre Tromsø, og landsdelen jeg elsker så høyt. Du kan høre musikken hennes på Soundcloud, og LIVE på Driv på tirsdag! :D

Foto hentet fra Carries Facebook side

Tirsdag blir også sesongavslutning for Dreamcatcher. Da er vi ikke tilbake på Driv før 23. august. Kjenner det skal bli godt med en liten ferie, men kommer til å savne det, og gleder meg allerede til oppstarten og jeg kan avsløre at vi kommer til å flytte oss inn på Haakonscenen! Det kommer til å bli EPIC! :D Håper å se mange av dere på begge konsertene! Support live music, peeps <3

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar