mandag 13. juni 2011

Get the courage of the cavalry

I dag har jeg litt mer å snakke om enn i går. Har tilbrakt 6 timer på fjellet sammen med Eivind. Raudfjellet på Kvaløya er besteget og kan krysses av i boka. Været har vært helt fantastisk og turen var rett og slett vidunderlig. Det blåste litt, men det var bare med på å forhindre at solsteken ble for heftig. Nå er jeg miss freckles har tilogmed fått litt farge mellom fregnene.

Foto: Therese med selvutløser


Når vi kom til toppen ble vi møtt av en helt spektakulær utsikt. Vi kunne se Malangen, Senja, Sommarøya og alle de andre småøyene på utsiden av Kvaløya, samt endeløst hav. Noe vakrere skal du lete lenge etter. Tok selvfølgelig noen bilder, but they don't do it justice!

Foto: Therese

Det finnes svært få plasser i hele verden som er så vakker som Troms på sommeren. Når vi kom ned til bilen i halv ellevetiden på kvelden var det fortsatt knallsol og varmt. Det er noe helt spesielt med midnattsolen og de digre flekkene med snø man trasker over i joggesko, shorts og t-shirt! Neste gang vi går opp dit skal vi ha med oss mini-ski og badetøy! :D Det er dømt til å bli en suksess!!

Jeg legger meg med et smil om munnen og satser på at jeg kommer meg på Ronny Klo's releasekonsert på Cafe Sånn i morgen!

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar