tirsdag 14. juni 2011

Half Awake In Paisley Print

Jeg vet at jeg tidligere har snakket om vakre mennesker, men i dag må jeg gjøre det igjen. Med vakre mennesker mener jeg ikke bare estetisk pene folk, men mennesker som er vakre hele veien gjennom. Jeg er utrolig heldig som har muligheten til å omgås en hel skokk av disse vakre, herlige, gode menneskene.

Det er heldigvis langt mellom fæle folk, men noen utmerker seg som ekstra vakre. Man kan se det i øynene. I smilet, kroppsspråket og man kan høre det på latteren. Intelligente mennesker som ikke bare er opptatte av seg selv, men som oppriktig bryr seg om andre. Uten baktanker og med helt ekte respekt.


Jeg skulle gjerne gitt disse menneskene en medalje. En diger, skinnende greie de kunne henge rundt halsen slik at alle kunne behandle dem litt ekstra godt. Jeg vet iallefall at jeg setter umåtelig stor pris på dem, og håper bare de vet det! 

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar