torsdag 23. juni 2011

Half of my heart's got a grip on the situation

Vil starte med å ønske Peter Kristoffersen hipp hipp hurra med sin halvveis til 48. Følger etter deg om et par dager, mister! Evig ung og udødelig! xD

Dagen i dag har vært kanonfin! Mamma, Bestemor, Bror og Mica er i byen i anledning en aller så liten EU-kontroll på UNN for Bestemor. Har derfor fått vært sammen med dem siden jeg kom hjem fra jobb. Fått gått tur med Mica og laget deilig grillmat (spareribs -oh yeah) hjemme hos Liselotte! Men man kan jo ikke ferire St.hans uten å leke i fjæra!! (gammelt jungelord) Derfor gikk turen til Bukta sammen med Mamma og Bror. Etter å ha kosa oss med bålet fant jeg en ensom og forlatt ball i fjærsteinene. Ansvarlig som jeg er kunne jeg ikke sitte der og se at den gikk sin sikre død i møte, og reddet den fra det store havets gap. Litt sånn helt uten videre ble bli plutselig joinet av en heller cuuuuute fyr! (!!) Etter å ha spilt ball med oss en stund inviterte han oss med på line-balansering. Der fikk jeg vist min udugelighet, men gøy var det likevel! Siden jeg ikke blogget noe picture of the day i går skal jeg gjøre opp for meg med ikke mindre enn tre pictures of the day i dag! :D Enjoooy! :D

Lillesøster og Lillebror <3


Båååååål <3 


Therese ruuule balanselina (I hvertfall så lenge 
han søte fyrn hjelpe meg) mens "svigers" tar bilde.

Alt i alt en kanon dag! Nå er det en dag till på jobb, så venter Senja og ei helg med familie, venner, fjellet og bursdagskake! Oh -oh -oh!! Glemte nesten å fortelle!! Jeg har fått bursdagsgaven min fra mamman mine allerede!! :D EN LP SPILLER!!!! :D :D :D I tro Thereseretro stil!! :D :D :D :D :D :D Jeeeeeeeeei

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar