lørdag 25. juni 2011

I'm on fire and I burn, burn, burn tonight

Her går det unna i svingene, og det er ikke alltid bloggen klarer å holde følge. I går ble det plutselig ikke tid til blogging, så jeg tar begge dagene i en sleng. I bilder. Bildene er tatt av Siri Andersen, Ina Karlsen og Rigmor Hansen. clap clap clap

St.Hans feiring en dag på etterskudd med pappafamilien

Marshmelloooooms!!! Makin sweeeet luuuuv

Melting in your mouth like... Like hot marshmelloooooms!! Yum

Vakre Sirimine med verdens fineste smil

Sisters by somthing thicker than blood

"Åsså fylte dem på me måsa innunder kassa"...

TRIKS!!

The sun always shines when I'm with this crazy family of mine


Slik ble altså gårdagen. Etter en herlig kveld med grilling kidnappet jeg Peter og satte kursen mot Senja. Da vi var vel kommet fram og klokka var begynt å vise enkelttall, og dermed også neste dag, begynte storseien å hoppe rundt den kokende silda utpå fjorden. Og vi dit!!

B:Kom mæ høttn!! T:Eg har han, eg har han! B:Faen, ikkje læn deg sånn over ripa, hælvettes barnehageonga! P:E det hai? T:Slapp av, det e bære kattefesk. På størrelse mæ ångåln... 03:50

En, to, tre, fire, knute på tråden, fem, seks... 04:05

Hai, sei, kattefesk, torsk og halvfordøyde sild sløyes og prekiveres på bergan. 06:37


Nei, det e ikkje feskeplankking, for då måtte eg ha lie på magen og vært utrøkkslaus... Daaah 

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar