tirsdag 21. juni 2011

When you hit me hit me hard

Jeg skriver igjen. Sanger. Det er utrolig hva litt fred og ro kan gjøre med en. Inspirasjonen er begynt å strømme gjennom blodet igjen og jeg skriver. Sammen med Martin. Det føles deilig! Snart skal det nye orglet få akkompagnere oss. Jeg må bare lære meg å spille på det først.

I dag har jeg endelig fått sett filmen Zombieland med Social Networks Eisenberg i hovedrollen. Hysterisk morsom film, selv om det kanskje ikke var den aller mest passende filmen å spise et bedre måltid til. Heldigvis var det bare jeg og Liselotte, og da er det null stress! :D Anbefaler iallefall alle som liker blod, gørr og lame humor å se den! Dere kommer ikke til å bli skuffet!

Mitt picture of the day er av mitt nye yndlingssmykke som jeg fikk av Liselotte når hun kom hjem fra London nå i juni! Det er så vakkert og jeg bare elsker det! :D

Foto: Therese Hansen

Gleder meg forresten opp-ned til å se Biffy Clyro på Bukta!!! <3 

T x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar