onsdag 15. juni 2011

Crumbling like pastry

Det er langt på natt og jeg sitter i stua sammen med Siri mine og hjelper henne med å forberede seg til engelskeksamen i morgenen. Setningen "That's a good vending" er mye brukt og selv om frustrasjonen av og til gjør huden selvlysende sitter smilet og latteren løst. There is no rest for the wicked. Hun er så flink at det er en fryd å hjelpe henne. Dette, mine damer og herrer, er en ung dame som kommer til å nå langt her i livet.

Jeg blir gjentatte ganger avbrutt av brummlingen fra rommet ved siden av. Og jeg tenker at jeg elsker pappan mine <3

Foto: Therese i Bukta i går


I morgen har jeg fri fra jobb og skal bruke dagen på å male den nye hybelen min. Jeg lover å legge ut bilder når jeg er ferdig. Liselotte kommer tilbake fra England og skal hjelpe meg med resten av innredningen.  Det er ikke alltid like greit å være fargeblind x)

I dag har jeg endelig har klippet Siri. Undercuten på venstre side avslører den lille rebellen i lillesøster og det er dødskult! Satser på at den bringer lykke og sender henne høyt opp på poengskalaen når hun skal til pers i morgen. Break a leg, sweet darling! <3

T x

1 kommentar: